وای خدایا

دیگه صبرم تموم شده

به معنای واقعی تنها و بی کس هستم

به کی بگم دردامو!!!

به کی!!

احساس می کنم خورد شدم.......

به خدا دیگه طاقت ندارم!

تحمل هم حدی داره!!

چی کار کردم که اینجوری باید تقاص بدم!!

چه گناهی کردم!!

چرا پس ............

خدایا

اینا دارن چی کار می کنن با من؟

اگه هیج کس خبر از دل من نداره! خدایا تو که داری......

می دونی دردم چیه؟

دردم نه دردام!!

خیلی بی غیرتم که هنوز دارم زندگی می کنم!

به معنای واقعی خسته ام!!

وقتی یادم میوفته که چه اتفاقی برام افتاده

دلم می خواد داد بزنم!

بریدم خدایا!!

خدایا معنای واقعی بی کسی رو فهمیدم!!!!

نمی تونم ثانیه فراموش کنم..........

خدایا صبرم زیاد کن..........

خیلی سخته .............!! خیلی سخته!

آخه لعنتیا من که از همه چی و همه کسایی که داشتم بریدم...........

عصبانیم !! خیلی !!!!!!

از امروز بی خیال همه چی هستم!!‌

از همتون متنفرم!!!!!!!

همتون!!!

از همه آدمایی که وقتی نیازشون داشتم پیشم نبودن!!

چرا درکم نمی کنید!!

چرا همراهم نیستن!!

چقدز بی توجه و خودخواه!!

پس چرا من احمق درک کردم!! من احمق همیشه سعی

کردم آرومتون کنم!!

کی الان منو آروم می کنه!!کیه که منو دلداری بده!!

خدایا

جز تو کی می تونه کمکم کنه!!!!!

خدایا.........

به دادم برس........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد